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表敬訪問

7月14日(月)、韓国観光公社(KTO)の卞秋錫(ピョン・チュソク)社長が就任挨拶でJATA田川会長を訪問

2014年8月11日

5月に就任した韓国観光公社の卞秋錫(ピョン・チュソク)社長は、2月の日韓ハイレベルミッションを機に取り組んでいる、韓国へ300万人送客を目指した共同キャンペーンの協力に御礼を述べ、今後の販促活動に意欲を示しました。「観光PRと交流のため、イベントや韓国の人気タレントを起用したキャンペーン活動、またT-EXPOへは最大級の出展で来場者に向け積極的にアピールし、2012年の下半期より落ち込んでいる日本人観光客の回復を目指します」


卞秋錫社長(右から2番目)

それに対しJATA田川会長は、今後の民間交流促進の重要性を強調しました。また首都圏のみならず日韓全体/地方間での観光需要の推進も大切であり、具体案をもとにハイレベルミッションを遂行しJATAとして韓国への需要喚起を推進していく決意を表明しました。


田川会長(右から2番目)と各副会長

Mr. Choo Suk Byun, President of Korea Tourism Organization (KTO) visited Mr. Tagawa, chairman of JATA and other representatives on July 14th, Monday

Mr. Byun, newly-appointed President of KTO firstly expressed his appreciation to the joint campaign to send three million visitors to Korea on the occasion of Japan and Korea high-level mission held in February, and indicated his willingness to conduct an active promotion in Japan. “We are focusing on the tourism exchanges and the various promotional activities, events and the advertising campaigns with the popular Korean groups in order to encourage the number of Japanese tourists to Korea which is not going well since the last half year of 2012. In addition, we will be participating in the JATA Tourism EXPO with the largest booth scale this year and aggressively working on the promotion to the public and media on site”

Mr. Tagawa, Chairman of JATA stressed the importance of promoting exchanges in the private sector between Korea and Japan in the future. Moreover, he said that not only the metropolitan areas of both countries as Tokyo and Soul, but also the whole regional growth in tourism between Japan and Korea is very important. He expressed the determination that JATA would support to carry out the high-level mission based on the specific plans to promote the demand stimulation for Korea”


記念撮影

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